Administració de finques a Palafrugell

Les tasques que realitzem, a més de les funcions pròpies de l'administració de finques a Palafrugell, regulades en la Llei 5/2015 de 13 de Maig, de modificació del Llibre Cinquè, Títol V, Capítol III del Codi Civil Català, són:

Assemblees generals

Assemblees generals

Assemblees Ordinàries.
Una per exercici.

Tasques administratives

Tasques administratives

Convocatòria d’assemblees ordinàries i extraordinàries per ordre del President o dels legitimats per llei.

Redacció i enviament de les actes corresponents a tots els propietaris.

Reunió amb el comitè executiu, en cas que n'hi hagi.

Comunicació als propietaris, en finalitzar l’ exercici, de la liquidació dels comptes generals, balanços resultants, així com les previsions per al següent exercici, i altra informació complementària.

Enviament de correu electrònic o tramesa de carta amb detall de les quotes de l’exercici.

Tasques comptables

Tasques comptables

Comptabilització, d’acord amb el Pla General Comptable, de tota l’activitat econòmica de la Comunitat de Propietaris a través dels programes d’administració de finques confeccionats a tal efecte.

Control de la tresoreria.

Seguiment del pressupost amb control de les desviacions.

Expedició de rebuts de quotes ordinàries, segons acord de la Junta.

Expedició de les ordres de pagament de les reparacions, serveis, inspeccions, gestions, etc. encarregats per la Comunitat.

Digitalització de totes les factures en format PDF.

Tasques de contingut legal

Tasques de contingut legal

Assessorament professional al President o el Comitè executiu, sobre les qüestions que afecten la comunitat de propietaris.

Gestió de la reclamació als deutors.

Altres actuacions

Altres actuacions

Assessorament tècnic.

Petició de pressupostos d’obres ordinàries.

Encàrrec, administració i seguiment d’obres de manteniment ordinari.

Dipòsit, custòdia i arxiu de la documentació de la Comunitat.

Atenció als propietaris

Personalment a les oficines del:
C/ Cavallers 21 de Palafrugell

Per correu electrònic: info@giscom.cat

Per telèfon i whatsApp: +34 972 611 023

*Mòbil personalitzat per a presidents i conserges.

Informa’t

Gràcies per contactar amb nosaltres, respondrem al seu missatge el més aviat possible
El formulari no s'ha pogut enviar, si us plau comprovi que l'adreça d'email que ha escrit sigui correcta
+34 972 611 023
info@giscom.cat
route
Com arribar
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència de navegació així com per a tasques d'anàlisi.

Què són les cookies?

Una cookie és un petit arxiu que s'emmagatzema a l'ordinador de l'usuari i ens permet reconèixer-lo. El conjunt de cookies ens ajuda a millorar la qualitat del nostre web, permetent-nos controlar quines pàgines troben els nostres usuaris útils i quines no.

Acceptació de l'ús de cookies.

Cookies tècniques necessàries

Sempre actives

Les cookies tècniques són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou cookies que garanteixen les funcions bàsiques i les funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

Cookies analítiques

Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s'utilitzen específicament per recopilar dades personals de l'usuari a través d'anàlisis, anuncis i altres continguts incrustats s'anomenen cookies no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes cookies al vostre lloc web.