LA IMPORTÀNCIAD’UN REPORTATGE FOTOGRÀFIC PROFESSIONAL

vertic_880_0 CAMARA

LA IMPORTÀNCIAD’UN REPORTATGE FOTOGRÀFIC PROFESSIONAL

LA IMPORTÀNCIA D’UN REPORTATGE FOTOGRÀFIC PROFESSIONAL

 

Amb l’entrada de les agències immobiliàries al món digital per mitjà de webs pròpies i de portals immobiliaris, l’agent immobiliari ha vist com les imatges de les propietats que gestiona prenien un protagonisme rellevant.

Com a conseqüència d’aquesta modificació en el funcionament del sector, aquest ha viscut un canvi substancial i el punt de partida de qualsevol client comprador comença amb la recerca a les webs de les agències immobiliàries de la zona i als diferents portals immobiliaris de referència.

Des de la comoditat de casa seva, per mitjà de l’ordinador o de qualsevol aparell, fa la cerca del tipus de propietat que busca, de la zona geogràfica i del pressupost desitjat. L’aplicació li dóna un llistat d’opcions que encaixen amb els paràmetres que ha marcat, i és aleshores quan tota la seva atenció recau sobre la primera imatge de cada immoble.

 

L’agència immobiliària disposa tan sols d’uns segons per captar l’atenció del comprador i provocar en ell una reacció positiva que el porti a seleccionar-lo per poder valorar la resta de fotografies d’aquella propietat i la resta d’informació publicada a l’anunci.

Si durant aquells pocs segons la imatge que hem escollit no és atractiva, lluminosa, clara i evocadora, aleshores el nostre anunci quedarà eliminat de la selecció mental del comprador i haurem perdut una gran oportunitat de venda.

L’oferta és tan extensa i la velocitat de reacció al món digital és tan ràpida que el comprador només demostrarà interès per allò que realment sigui positivament impactant.

 

ABANS-1[2920]-7.48       DSC08882-HDR

Ningú està interessat en la fotografia d’una sala d’estar fosca i petita per atractiu que sigui el preu de venda, tot i que potser en realitat era una sala lluminosa i acollidora que la càmera d’un mòbil no ha sabut captar o que un fort contrast de llum ha malbaratat. Oportunitat perduda per l’agència i pel venedor.

Davant d’aquesta immediatesa i de l’exigència de qualitat del comprador, l’agència immobiliària ha de poder oferir als seus clients un reportatge fotogràfic professional amb un important treball d’edició posterior i d’una qualitat excel·lent.

Qualsevol agència ancorada en el passat estarà oferint al seu client un servei deficient que no donarà cap resultat i generarà una devaluació automàtica de l’habitatge.

 

Un reportatge fotogràfic professional ens assegura dos aspectes importantíssims a l’hora de vendre la nostra propietat: per un costat ens dóna la garantia de ser escollits i destacar dins el llistat general de propietats que tindrà el comprador, i per altra part dotarà la nostra propietat d’uns valors i d’unes qualitats que seran percebudes pel comprador com un valor afegit a tenir en compte i que suposen pel venedor una re valorització positiva de la seva propietat.

No deixis perdre l’oportunitat i escull una agència professional que gestioni amb excel·lència la venda de la teva propietat.

A Giscom-Real Estate oferim als nostres clients un reportatge fotogràfic professinal i un Tour Virtual 3D, dos serveis gratuïts per els nostres clients amb exclusiva!

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *