
LA IMPORTÀNCIAD’UN REPORTATGE FOTOGRÀFIC PROFESSIONAL
LA IMPORTÀNCIA D’UN REPORTATGE FOTOGRÀFIC PROFESSIONAL
Amb l’entrada de les agències immobiliàries al món digital per mitjà de webs pròpies i de portals immobiliaris, l’agent immobiliari ha vist com les imatges de les propietats que gestiona prenien un protagonisme rellevant.
Com a conseqüència d’aquesta modificació en el funcionament del sector, aquest ha viscut un canvi substancial i el punt de partida de qualsevol client comprador comença amb la recerca a les webs de les agències immobiliàries de la zona i als diferents portals immobiliaris de referència.
Des de la comoditat de casa seva, per mitjà de l’ordinador o de qualsevol aparell, fa la cerca del tipus de propietat que busca, de la zona geogràfica i del pressupost desitjat. L’aplicació li dóna un llistat d’opcions que encaixen amb els paràmetres que ha marcat, i és aleshores quan tota la seva atenció recau sobre la primera imatge de cada immoble.
L’agència immobiliària disposa tan sols d’uns segons per captar l’atenció del comprador i provocar en ell una reacció positiva que el porti a seleccionar-lo per poder valorar la resta de fotografies d’aquella propietat i la resta d’informació publicada a l’anunci.
Si durant aquells pocs segons la imatge que hem escollit no és atractiva, lluminosa, clara i evocadora, aleshores el nostre anunci quedarà eliminat de la selecció mental del comprador i haurem perdut una gran oportunitat de venda.
L’oferta és tan extensa i la velocitat de reacció al món digital és tan ràpida que el comprador només demostrarà interès per allò que realment sigui positivament impactant.
Ningú està interessat en la fotografia d’una sala d’estar fosca i petita per atractiu que sigui el preu de venda, tot i que potser en realitat era una sala lluminosa i acollidora que la càmera d’un mòbil no ha sabut captar o que un fort contrast de llum ha malbaratat. Oportunitat perduda per l’agència i pel venedor.
Davant d’aquesta immediatesa i de l’exigència de qualitat del comprador, l’agència immobiliària ha de poder oferir als seus clients un reportatge fotogràfic professional amb un important treball d’edició posterior i d’una qualitat excel·lent.
Qualsevol agència ancorada en el passat estarà oferint al seu client un servei deficient que no donarà cap resultat i generarà una devaluació automàtica de l’habitatge.
Un reportatge fotogràfic professional ens assegura dos aspectes importantíssims a l’hora de vendre la nostra propietat: per un costat ens dóna la garantia de ser escollits i destacar dins el llistat general de propietats que tindrà el comprador, i per altra part dotarà la nostra propietat d’uns valors i d’unes qualitats que seran percebudes pel comprador com un valor afegit a tenir en compte i que suposen pel venedor una re valorització positiva de la seva propietat.
No deixis perdre l’oportunitat i escull una agència professional que gestioni amb excel·lència la venda de la teva propietat.
A Giscom-Real Estate oferim als nostres clients un reportatge fotogràfic professinal i un Tour Virtual 3D, dos serveis gratuïts per els nostres clients amb exclusiva!